07.05 Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.
Попрацюй з підручником ст.118
1.Виконай завдання №4(підкресли двоцифрові)
2.№6 Порахуй і запиши кількість :
скрепки:
намистини:
кнопки:
г'удзики:
3.Виконай №5(одиниці вимірювання записуй прописними буквами)
4.Розв'яжи задачі №1,3
5.У задачі №2 встав свої значення,розв'яжи її.
6. 62+2 62+20
37+10 37+1
16+10 16+3
45-10 45-4
87-60 87-6
Переглянь:
Подумай,чим відрізняються пласкі і об'ємні фігури
Поєднай іграшки з геометричними фігурами.Наприклад: М'яч схожий на кулю....
5.Продовж ряд чисел,збільшуючи кожне наступне на 10(запиши)
10 ,20 ,30 , ..., ..., ..., .., ..., ..., ...
6.Запиши числа,які менші від моїх на 3 одиниці:
45 ,18 , 33, 56, 87, 99.
Попрацюй за підручником СТ.119
1.№5
-назви вголос всі числа
-порахуй скільки всього чисел записано.Здогадайся,як це можна зробити швидко,не перелічуючи по одному.
- випиши з кожного рядка "зайве" число.Чому ти так вважаєш?
-запиши найбільше і найменше число.
2.№1 Назви фігури.На які 5 груп можна розбити ці фігури?(усно) Підказка:(за кольором,за формою)
3.Розв'яжи задачі №2 , 3 (щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми - відомий доданок)
4. №4(олівцем вгорі запиши проміжну дію,над знаком + )
5. Виконай практичну роботу. Орнамент за власним задумом.
Переглянь:
Попрацюй з підручником ст.120
1.№6(усно)
2.№4 (запиши числа,вставивши пропущене)
Підказка:в першому ряді,кожне наступне число менше на 20
3.№5 У нашому класі 11 учнів,запиши три числа,виконавши завдання.
4.№3 (не забувай записувати проміжну дію)
5.Розв'яжи задачі №1 ,№2
19.05 Плоскі геометричні фігури.Задачі.
1.Запиши числа у порядку збільшення :
90, 13, 75, 30, 8.
2.Обчисли:
10 + 6 = 13 – 10 =
50 + 6 = 87 – 80 =
94 – 4 = 56 + 1 =
22+40= 96-5=
3. Розв' яжи задачі:
№7,№8
ст.120
4. Порівняй:
12 *
21 70 *47 61 * 81
5.Накресли перший відрізок завдовжки 10 см, а другий – на 1см довший.
20.05 Діагностична контрольна робота
Підсумкова контрольна робота за рік
1.Запиши числа у порядку зменшення :
40, 17, 95, 60, 9.
2.Обчисли:
10 + 8 = 12 – 10 =
40 + 7 = 56 – 50 =
68 – 8 = 48 + 1 =
47-30= 22+7=
91-0= 95-4=
3. Розв' яжи задачу:
Швачка купила 30 метрів шовку і 40 метрів сатину. На скільки менше метрів шовку, ніж сатину, купила швачка?
4. Порівняй:
16 * 61 80 *68 41 * 91
12+5*17 37-7*90-60
5. Накресли перший відрізок завдовжки 9 см, а другий – на 5 см коротший.
Попрацюй за підручником ст.121
1.Розв'яжи задачі №1, №2(про Мрійницю і Ігоря) ,моделі до цих задач подані вище ,яка модель якій задачі відповідає?
2. 54 + 1 = 79 – 9 =
20 + 30 = 58 - 8 =
36 + 1 = 60 + 20 =
3.Нерівність
17 см * 1 дм
18 см * 2 дм
4.
Задача
У меблевий магазин привезли 16 шаф, а
столів - на 20 більше, ніж шаф. Скільки столів привезли у магазин?
1.Запиши числа в яких:
4 дес.3од., 1дес.1од., 5дес.7од.. 10 дес., 8дес.
2.Розв'яжи:
3.Попрацюй з підручником ст.121 №5
26.05 Повторення і систематизація знань
1.Запиши числа в яких:
3 дес.5од., 1дес.7од., 5дес.9од.. 1 дес.20д, 5 дес.
2.Розв'яжи №4 ст.122
3.Розв'яжи задачу№2 ст.122
Комментариев нет:
Отправить комментарий