математика продовження

07.05 Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.

Попрацюй з підручником ст.118
1.Виконай завдання №4(підкресли двоцифрові)
2.№6 Порахуй і запиши кількість :
скрепки:
намистини:
кнопки:
г'удзики:
3.Виконай №5(одиниці вимірювання записуй прописними буквами)
4.Розв'яжи задачі №1,3
5.У задачі №2 встав свої значення,розв'яжи її.
12.05 Дії з іменованими числами. Задачі. Упорядкування чисел за зростанням.

  6.  62+2          62+20
       37+10        37+1
       16+10        16+3
        45-10         45-4
        87-60         87-6

13.05 Нумерація в межах 100.Об'ємні геометричні фігури.Задачі.
Переглянь:


Подумай,чим відрізняються пласкі і об'ємні фігури


Поєднай іграшки з геометричними фігурами.Наприклад: М'яч схожий на кулю....


5.Продовж ряд чисел,збільшуючи кожне наступне на 10(запиши)
10 ,20 ,30 , ..., ..., ..., .., ..., ..., ...
6.Запиши числа,які менші від моїх на 3 одиниці:
45 ,18 , 33, 56, 87, 99.


14.05 Нумерація в межах 100.Об'ємні геометричні фігури.Задачі.
Попрацюй за підручником СТ.119
1.№5
-назви вголос всі числа
-порахуй скільки всього чисел записано.Здогадайся,як це можна зробити швидко,не перелічуючи по одному.
випиши з кожного рядка "зайве" число.Чому ти так вважаєш?
-запиши найбільше і найменше число.
2.№1  Назви фігури.На які 5 груп можна розбити ці фігури?(усно) Підказка:(за кольором,за формою)
3.Розв'яжи задачі №2 , 3  (щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми - відомий доданок)
4. №4(олівцем  вгорі запиши проміжну дію,над знаком + )
5. Виконай практичну роботу. Орнамент  за власним задумом.

18.05 Плоскі геометричні фігури.Задачі.
Переглянь:

Попрацюй з підручником ст.120
1.№6(усно)
2.№4 (запиши числа,вставивши пропущене)
Підказка:в першому ряді,кожне наступне число менше на 20
3.№5 У нашому класі 11 учнів,запиши три числа,виконавши завдання.
4.№3 (не забувай записувати проміжну дію)
5.Розв'яжи задачі №1 ,№2





19.05 Плоскі геометричні фігури.Задачі.



1.Запиши числа у порядку збільшення :
90, 13, 75, 30, 8.
2.Обчисли:
10 + 6 =                   13 – 10 =
50 + 6 =                    87 – 80 =
94 – 4 =                    56 + 1 =
22+40=                     96-5=

3. Розв' яжи задачі:
№7,№8 ст.120

4. Порівняй:

12 * 21     70 *47       61 * 81

5.Накресли перший відрізок  завдовжки 10 см, а другий – на 1см довший.




20.05 Діагностична контрольна робота


Підсумкова  контрольна  робота за рік
1.Запиши числа у порядку зменшення :
40, 17, 95, 60, 9.

2.Обчисли:
10 + 8 =          12 – 10 =
40 + 7 =          56 – 50 =
68 – 8 =          48 + 1 =
47-30=            22+7=
91-0=              95-4=

3. Розв' яжи задачу:
    Швачка купила 30 метрів шовку і 40 метрів сатину. На скільки менше метрів шовку, ніж сатину,  купила швачка?

4. Порівняй:

16 * 61    80 *68    41 * 91

12+5*17   37-7*90-60
     

5. Накресли перший відрізок  завдовжки 9 см, а другий – на 5 см коротший.

21.05 Моделі до задач.

Попрацюй за підручником ст.121
1.Розв'яжи задачі №1, №2(про Мрійницю і Ігоря) ,моделі до цих задач подані вище ,яка модель якій задачі відповідає?
2. 54 + 1 =       79 – 9 =    
    20 + 30 =     58 - 8 = 
    36 + 1 =       60 + 20 =
3.Нерівність
17 см  *      1 дм
18 см     *   2 дм

4.
Задача 
 У меблевий магазин привезли 16 шаф, а столів - на 20 більше, ніж шаф. Скільки столів привезли у магазин?

25.05  Повторення і систематизація знань

1.Запиши числа в яких:
4 дес.3од.,      1дес.1од.,      5дес.7од..    10 дес.,     8дес.
2.Розв'яжи:
3.Попрацюй з підручником ст.121 №5



26.05  Повторення і систематизація знань
1.Запиши числа в яких:
3 дес.5од.,      1дес.7од.,      5дес.9од..    1 дес.20д,     5 дес.

2.Розв'яжи №4 ст.122
3.Розв'яжи задачу№2 ст.122
























Комментариев нет:

Отправить комментарий